Politika jakosti nabízených služeb
Záměrem Zdravotního ústavu je poskytovat:
- komplexní služby
- spolehlivé výsledky analýz
- krátké dodací lhůty
- přijatelné ceny
- ochotné a korektní jednání se zákazníky
1. Spokojenost zákazníka
Cílem je, aby zákazník obdržel přesně požadovanou službu v plné kvalitě a za sjednaných podmínek.
2. Vysoká kvalita
Zdravotní ústav vytváří podmínky pro zajištění vysoké kvality poskytovaných služeb. Analýzy se provádí nejnovějšími metodami a na přístrojích, které jsou v systému jakosti a pod stálou kontrolou akreditačních a autorizačních orgánů. Samozřejmostí je zahraniční spolupráce a účast v mezinárodních porovnávacích zkouškách. Pracovníci se odborně vzdělávají a zavádějí do praxe nejnovější poznatky ve svém oboru. Aplikované metody odpovídají požadavkům legislativy.
3. Nestrannost a nezávislost
Pracovníci Zdravotního ústavu jsou nestranní a přistupují ke všem klientům stejně. Výsledky jsou nezávislé a objektivní. Všichni pracovníci v souladu s požadavky akreditace zachovávají mlčenlivost o výsledcích šetření a neposkytují informace třetím stranám. S citlivými údaji o klientech je zacházeno v souladu s platnými zákony.
4. Vstřícné jednání
Ve Zdravotních ústavech je zavedena firemní kultura zaměřená na ochotné a korektní jednání.
Aktuality
Nechejte se bezplatně otestovat na HIV při poslechu skvělé hudby na Colours of Ostrava.
Moravský kras pod mikroskopem
Zveme Vás na výstavu Moravský kras pod mikroskopem, jejímž spoluautorem je Zdravotní ústav se sídlem v Ostravě.
Západonilská horečka v sezóně 2024
Upozorňujeme na zahájení sezónního hlášení případů západonilské horečky v Evropě.
Regulace veřejné produkce hudby - tisková zpráva MZ ČR
Na základě dotazů občanů k možnosti regulace hluku z veřejné produkce hudby, vydalo MZ ČR dne 10.06.2024 tiskovou zprávu.
Spalničky
Nabízíme diagnostiku, vyšetření protilátek i očkování proti Spalničkám.
Zobrazit všechny aktuality