Oddělení provozní
Náplň činnosti oddělení provozního
Mezi hlavní úkoly provozního oddělení obecně patří:
- Komplexní koordinace technické, provozní, majetkové a organizační správy organizace
- Organizační zajišťování technického provozu. Zajišťování a koordinace rozvoje systémů technických a technologických zařízení:
- technická správa rozsáhlých majetkových souborů a hodnocení stavu, přípravu a realizaci výstavby a oprav, včetně koordinace technickohospodářského provozu
- zajištění bezporuchového chodu zařízení organizace a řádného stavu budov a pozemků
- zajištění údržby a čistoty budov a pozemků
- zajištění řádného stavu inženýrských sítí, vnitřních a vnějších rozvodů energie, topných médií, vody, plynu, vzduchotechniky
- zajištění provádění inspekční a kontrolní činnosti na úseku požární prevence a bezpečnosti práce
- zajištění periodického průběhu revizí technických zařízení, zdvihacích zařízení, tlakových nádob, signalizačních zařízení, elektrozařízení apod.
- plánování a zabezpečování činností souvisejících s opravami přístrojů, technologií, zařízení a strojních montáží vnitřního zařízení budov dodavatelskými firmami
- realizuje stavební investice včetně dozoru nad jejich kvalitou.
Oddělení provozní je členěno na úseky údržby, úklidu a pomocné provozy.
Pracovníci údržby provádějí standardní kontrolní činnost, opravy a údržbu technologických zařízení, elektro (NN), opravy nábytku, výměnu tlakových láhví apod. dle konkrétních požadavků oddělení. Ve vlastní režii úsek údržby zjišťuje pro oddělení ZÚ v určitém rozsahu výrobu laboratorního a kancelářského nábytku.
Úsek úklidu zajišťuje v budovách ZÚ i na přilehlých prostranstvích vlastními silami veškeré úklidové práce, popř. provozní oddělení spolupracuje s dodavatelskými firmami, které v lokalitách s menším rozsahem ploch a činností zajišťují tyto služby na smluvní bázi.
Pomocné provozy:
- šicí dílna – pracovnice zajišťují sběr a třídění prádla (OOPP zaměstnanců) a jeho výdej po vyprání dodavatelskou firmou, jeho opravy a údržbu
- podatelna – veškeré činnosti související s došlou a odchozí poštou, evidence dokumentů
- ústředna – spojování hovorů, telefonické poskytování základních informací
- vrátnice – 24-hodinové zajištění přístupu do budovy, poskytování základních informací příchozím, zajištění ostrahy, zabezpečení činnosti ústředny v době mimo standardní provozní hodiny.
Klíčové kontakty
Ing. Jitka Bojtošová - vedoucí oddělení
596 200 113
723 329 496
jitka.bojtosova@zuova.cz
Pracoviště: Ostrava
Aktuality
Vyhlašovatel oznamuje svůj úmysl zadat veřejnou soutěž s výše uvedeným názvem dle § 1772 a násl. zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, dle pravidel pro veřejnou soutěž o nejvhodnější nabídku. Tímto Vás vyzývá k podání nabídky do této veřejné soutěže.
Vánoční provoz pokladny v Ostravě
Během vánočních svátků 23.12 -31.12.2024 bude zkrácena provozní doba pokladny v Ostravě pouze do 13.30 hod.
Nabídka zaměstnání
Prohlédněte si nové pracovní nabídky
Odběry vzorků na konci roku 2024
Termíny pro letošní výsledky analýz vzorků.
Evropský testovací týden
Poradny Zdravotního ústavu se sídlem v Ostravě se připojí k Evropskému testovacímu týdnu HIV a rozšíří provozní dobu.
Zobrazit všechny aktuality